@article{8383b3276b4e42568750bec4a2530dde,
title = "Teknologisoituva koulu oppimisen el{\"a}myspuistona: Valtion opetusteknologiastrategian jalkauttaminen kouluihin 2010-luvulla",
keywords = "Finland, Latour, Suomi, actor-network theory, educational technology, el{\"a}myksellinen oppiminen, experiential learning, fenomenologia, koulu, opetusteknologia, pedagogiikka, pedagogy, phenomenology, school, strategia, strategy, toimijaverkkoteoria, Finland, Latour, Suomi, actor-network theory, educational technology, el{\"a}myksellinen oppiminen, experiential learning, fenomenologia, koulu, opetusteknologia, pedagogiikka, pedagogy, phenomenology, school, strategia, strategy, toimijaverkkoteoria",
author = "Jaana Parviainen",
year = "2015",
language = "Suomi",
volume = "32",
pages = "3--14",
journal = "Kulttuurintutkimus",
issn = "0781-5751",
number = "2",
}