Aikajakso | 13 elok. 2024 |
---|---|
Tapahtuman otsikko | 2024 Oxford: EARLI SIG11&13 Conference: Diversity within classrooms and societies: Perspectives on Teacher, Moral, and Democracy Education |
Tapahtuman tyyppi | Conference |
Sijainti | Oxford, Iso-BritanniaNäytä kartalla |
Tunnustuksen arvo | International |
Tähän liittyvä sisältö
-
Tutkimustuotos
-
Sustainability as a purpose in life among Dutch higher education students
Tutkimustuotos: Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
-
Preservice teachers’ professional beliefs in relation to global social change: Findings from Finland and Germany
Tutkimustuotos: Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
-
Manifestations of purpose in life among Finnish student teachers
Tutkimustuotos: Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
-
Diversity beliefs are associated with orientations to teaching for diversity and social justice: A study among German and Finnish student teachers
Tutkimustuotos: Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
-
Life purposes: Comparing higher education students in four institutions in the Netherlands and Finland
Tutkimustuotos: Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
-
Kohti päämäärätietoista yhteiskunnallista opettajuutta? Opettajaopiskelijoiden tulevalle työlleen asettamat päämäärät
Tutkimustuotos: Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
-
Values manifested in life purposes of higher education students in the Netherlands and Finland
Tutkimustuotos: Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
-
Civic Purpose among Higher Education Students – A Study of Four Dutch and Finnish Institutions
Tutkimustuotos: Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu