Käsittely mediassa
1
Käsittely mediassa
Nimi Luo uusi digiminä Tunnustuksen arvo National Medianimi / kanava MB Mediatyyppi Print Kesto / pituus / koko 7 pages Maa/Alue Suomi Julkaisupäivämäärä 5/12/12 Kuvaus Henkilöbrändäyksen kannalta keskeistä on löytyminen verkosta. Pasi Kiviojan toimittama kansijuttu itsensä brändäämisestä ilmiönä MB-lehti joulukuu 2012.
https://tuni-my.sharepoint.com/:b:/r/personal/tuija_aalto_tuni_fi/Documents/Luo%20oma%20digimin%C3%A4.%20MB%2012-2012.pdf?csf=1&web=1&e=Kqaz5bTuottaja / kirjoittaja Pasi Kivioja URL-osoite Henkilöbrändäyksen kannalta keskeistä on löytyminen verkosta. Pasi Kiviojan toimittama kansijuttu itsensä brändäämisestä ilmiönä MB-lehti joulukuu 2012. https://tuni-my.sharepoint.com/:b:/r/personal/tuija_aalto_tuni_fi/Documents/Luo%20oma%20digimin%C3%A4.%20MB%2012-2012.pdf?csf=1&web=1&e=Kqaz5b Henkilöt Tuija Aalto
Tutkimusalat
- henkilöbrändi
- itsensä brändääminen