Hankkeen aikana työssä oppimista tarkasteltiin eri näkökulmista kysely-, haastattelu- ja fysiologisen mittausaineiston avulla. Kyselyaineisto: CoOL@Work-kysely sisälsi taustakysymyksiä sekä olemassa olevia mittareita / osakyselyjä, joissa kartoitettiin kartoitettiin tavoiteorientaatiota, oppimisen lähestymistapoja, pystyvyysuskomuksia ja työn imua. Haastatteluaineistot: CoOL@Work-hankkeessa toteutetut haastattelut liittyivät työssä oppimiseen sekä siihen sitoutumiseen. Haastatteluaineistoja kerättiin eri aloilta ja eri työpaikoilta. Eri työpaikoissa palvelualalla ja sosiaali- ja terveysalalla toimivilta työntekijöiltä kerätty haastatteluaineisto (n=31), raskaan metalliteollisuuden työntekijöiltä (n=14) ja esihenkilöiltä (n=7) koottu aineisto sekä yhdestä palvelualan työpaikasta työntekijöiltä koottu haastatteluaineisto (n=15) sekä johdon ryhmähaastattelu (n=3). Yhteensä haastatteluihin osallistui 70 työntekijää tai johdon edustajaa. Fysiologinen mittausdata ja mittausdataa täydentävä päiväkirjadata: CoOL@Work-hankkeessa mitattiin työntekijöiden (n=11) virittyneisyyttä työpäivän aikana Moodmetric-älysormuksen avulla. Päiväkirjadatan avulla kartoitettiin tarkemmin korkean virittyneisyyden tilaan liittyvää työtilannetta, tunteita sekä oppimista (83 päiväkirjamerkintää)
Koska saatavilla | 18 marrask. 2022 |
---|
Julkaisija | HAMK Edu |
---|