Aktiviteetteja vuodessa
Aktiviteetit
- 1 - 50 osumaa 105 tuloksesta
Hakutulokset
-
Julkaisu eläimen Instagram-profiilissa : Tekstilaji ja näkökulma
Klaus Laalo (Examiner)
18 maalisk. 2022Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Termer i myndighetstexter. En studie av översättning av termer och uttryck från finska till svenska i THL:s pressmeddelanden
Marja Kivilehto (Examiner)
2022Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Taide suomen kielen oppimisen tukena - katsaus aiempiin tutkimuksiin
Klaus Laalo (Examiner)
13 jouluk. 2021Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Lapsen varhaisen sanaston kehitys ja siihen vaikuttavia tekijöitä: Sanaston muutokset 18 ja 24 kuukauden välillä
Klaus Laalo (Examiner)
marrask. 2021 → …Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Geschlechtergerechte Sprache aus nichtmuttersprachlicher Sicht. Eine Online-Umfrage mit finnischen Deutschsprechenden
Dinah Krenzler-Behm (Examiner)
31 elok. 2021 → 20 kesäk. 2022Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Deutschsprachige Internetseiten der Fleischersatzproduzenten Beanit und Rügenwalder Mühle. Eine kontrastive Analyse
Dinah Krenzler-Behm (Examiner)
31 elok. 2021 → 16 toukok. 2022Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
”Bort från allt vad vardagsstress och wifi innebär”. Diskursanalys av Instagram-bildtexter av några svenska researrangörer
Johanna Koivisto (Examiner)
17 toukok. 2021Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Varhaissuomen ja vanhan kirjasuomen ortografinen variaatio
Klaus Laalo (Examiner)
14 toukok. 2021Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
söpö sopii, KuKKA ja CAFÉ TERVE! Japanilaisyritysten osin tai kokonaan suomenkieliset nimet
Klaus Laalo (Examiner)
6 toukok. 2021Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Erisnimien suomennokset Harry Potter -kirjasarjassa
Klaus Laalo (Examiner)
28 huhtik. 2021Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Ammattislangi matkapuhelinmodeemin protokollaohjelmistokehityksessä
Klaus Laalo (Examiner)
23 huhtik. 2021Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Finnish EFL Teachers Perceptions about English Prosody
Peter Slomanson (Examiner) & Juhani Klemola (Examiner)
29 tammik. 2021 → 6 toukok. 2022Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Perception of English Prosodic Focus by L1 Finnish Listeners
Peter Slomanson (Examiner)
29 tammik. 2021 → 19 toukok. 2022Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Fel i maskinöversättningar. Maskinöversättningars kvalitet och behov av efterredigering i språkparet svenska-finska
Johanna Koivisto (Examiner)
18 tammik. 2021Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
“Slut på det förlorade årtiondet” : En textanalytisk studie om hur ekonomi framställs i två svenskspråkiga dagstidningar
Marja Kivilehto (Examiner)
2021Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
La connaissance et la pratique de la notion d'éveil aux langues dans une école franco-finlandaise
Carita Klippi (Examiner)
2021Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
N’avait-elle pas assez souffert ? Madame Bovaryn vapaa epäsuora esitys ja sen suomennokset käännösuniversaaliteorian valossa
Dieter Hermann Schmitz (Examiner) & Soili Hakulinen (Examiner)
2021 → …Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
"C'est très enrichissant de faire connaissance avec d'autres nationalités et trouver un moyen de bien communiquer. Examiner la compétence interculturelle des étudiants de francais
Carita Klippi (Examiner)
2021Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Etude contrastive de la sémantique des verbes de mouvement finnois et francais
Carita Klippi (Examiner)
2021Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Le COVID-19 comme événement linguistique d'après les jeunes influenceuses francaises sur Instagram
Carita Klippi (Examiner)
2021Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Pro gradun ohjaus ja tarkastus
Klaus Laalo (Examiner)
3 jouluk. 2020Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
"Als würde eine Flutwelle auf mich einschlagen". Reduktion von Sprechangst im akademischen Kontext mithilfe von Mindfulness
Dinah Krenzler-Behm (Examiner)
1 syysk. 2020 → 27 huhtik. 2021Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Herausforderungen bei der Verwendung von Musik im DaF-Unterricht. Eine Online-Befragung für DaF-Lehrer in den Klassen 4-9 in der finnischen Grundschule
Dinah Krenzler-Behm (Examiner)
1 syysk. 2020 → 25 lokak. 2021Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Vorschulischer Deutschspracherziehungsunterricht der Stadt Tampere auf dem Prüfstand. Eine Online-Umfrage für Erzieher und Spracherzieher
Dinah Krenzler-Behm (Examiner)
31 elok. 2020 → 24 maalisk. 2022Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Mehrsprachiges E-Portfolio als Hilfsmittel zu kumulativem, selbstgesteuertem Sprachenlernen. Eine Fallstudie am Sprachenzentrum der Universität Tampere
Dinah Krenzler-Behm (Examiner)
31 elok. 2020 → 4 huhtik. 2022Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
"Pelkkää jonninjoutavaa puhetta!" Lausepainon siirtyminen simultaanitulkkauksessa
Dinah Krenzler-Behm (Examiner)
7 tammik. 2020 → 18 lokak. 2020Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Le francais en tant que langue de prestige en Finlande 1750-1850
Carita Klippi (Examiner)
2020Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
D'un problème périphérique en crise systémique de la zone euro. La construction discursive de la crise de l'euro dans la presse francaise
Carita Klippi (Examiner)
2020Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Nous sommes Francais, Finlandais, Européens ! Construction discursive de l'identité européenne dans des publications finnoises et francaises de la Comission européenne
Carita Klippi (Examiner)
2020Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Mannen utan ansikte: Ansiktshotande kommunikationsstrategier i filmen Turist
Marja Kivilehto (Examiner)
2020Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
L'emploi de la structure attributive dans les temps verbaux du passé en francais et en espagnol contemporains
Carita Klippi (Examiner)
2020Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Matériel authentique dans l'enseignement du FLE
Carita Klippi (Examiner)
2020Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
La douche linguistique en tant que méthode d'apprentissage préscolaire du FLE
Carita Klippi (Examiner)
2020Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Comment enseigner en jouant et en s'amusant
Carita Klippi (Examiner)
2020Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
SFI-undervisningen och den lokala kulturen ur lärarnas synvinkel: En fallstudie på Åland
Marja Kivilehto (Examiner)
2020Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Expérimentation de la pédagogie positive au lycée de l'Ecole Normale à Tampere en Finlande
Carita Klippi (Examiner)
2020Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Exercices de compréhension orale dans les matériels scolaires de francais précoce
Carita Klippi (Examiner)
2020Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Zum Einsatz von Korpora im DaF-Unterricht. Benutzererfahrungen von DaF-Lernenden einer gymnasialen Oberstufe mit dem DWDS-Wortprofil
Dinah Krenzler-Behm (Examiner)
31 elok. 2019 → 6 huhtik. 2021Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Kääntäjän ammattilisen itsetunnon kehittyminen työelämässä: Kyselytutkimus kääntäjien kokemuksista
Dinah Krenzler-Behm (Examiner)
31 elok. 2019 → 26 toukok. 2020Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Im Klima-Stress. Eine diskursanalytische Untersuchung des Klimawandeldiskurses in Deutschland anhand von vier ausgewählten Zeitungsartikeln der Frankfurter Allgemeinen Zeitung (FAZ), des Spiegels, der Tageszeitung (taz) und der Süddeutschen Zeitung (SZ) - in einem Zeitraum von 1989 bis 2019
Dinah Krenzler-Behm (Examiner)
31 elok. 2019 → 14 toukok. 2021Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Roboter Elias im DaF-Unterricht des finnischen Hochschulkontextes
Dinah Krenzler-Behm (Examiner)
31 elok. 2019 → 9 lokak. 2020Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Opinnäytetöiden ohjaus, Pro gradu -tutkielma: "Sydän kitokset kirjestä jonka sain vastan otta" Kaksoisvokaalien merkintä suomenruotsalaisen sotilaan kirjoittamissa jatkosodan aikaisissa suomenkielisissä kirjeissä
Klaus Laalo (Examiner)
2019 → 2020Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Das Frauenbild der Loreley zwischen 1800 und 1939 im Hinblick auf das bürgerliche Frauenideal: Eine Analyse sechs ausgewählter Gedichte.
Dieter Hermann Schmitz (Examiner)
2019 → 2020Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
”… det kan finnas mögel i produkten.” : en studie av hur livsmedelsföretag kommunicerar via sina pressmeddelanden
Marja Kivilehto (Examiner)
2019Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Opinnäytetöiden ohjaus, Pro gradu -tutkielma: "Ein eindrucksvolles Erlebnis" - Nutzen und Auswirkungen des Erasmus-Austausches auf Deutschstudierende der Universität Tampere
Dieter Hermann Schmitz (Examiner)
2019 → …Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Opinnäytetöiden ohjaus, Pro gradu -tutkielma: Tampereen puhekieltä kolmessa polvessa: Viiden äännepiirteen analyysi
Klaus Laalo (Examiner)
2019 → …Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Opinnäytetöiden ohjaus, Pro gradu -tutkielma: Puhekielisyyden toteutuminen suomalaisessa sanomalehdessä - Hesarissa festaroitiin heinäkuu
Klaus Laalo (Examiner)
2019 → …Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Opinnäytetöiden ohjaus, Pro gradu -tutkielma: Kielenhuolto-opetuksen tarve ammattikorkeakouluissa: Opiskelijoiden kielenhuoltotaidot, -käsitykset ja -asenteet
Klaus Laalo (Examiner)
2019 → …Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Opinnäytetöiden ohjaus, Pro gradu -tutkielma: Verbien käsittely suomen kieli ja kirjallisuus sekä suomi toisena kielenä ja kirjallisuus -oppimäärän oppikirjasarjassa Särmä
Klaus Laalo (Examiner)
2019 → 2020Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen
-
Opinnäytetöiden ohjaus, Pro gradu -tutkielma: Der ortlose Ort der Träume: Heterotopien und Utopien in Ingeborg Bachmanns Roman "Malina"
Dieter Hermann Schmitz (Examiner)
2019 → …Aktiviteetti: Maisteriopiskelijoiden ohjaaminen