Tutkimustuotoksia vuodessa
Tutkimustuotoksia vuodessa
Tutkimustuotoksia vuodessa
It is obvious that we, as humans, are beings who think, feel, create, and reflect on our daily lives related to mathematics. My main research focuses on supporting primary school teachers and students for their truly understandings of mathematical concepts and making own meaning by themselves using communication, such as thinking, talking, listening, or sharing their ideas. I want to contribute not only to teacher education but also to the development of mathematics learning methods based on communication in artificial intelligence.
Vuonna 2015 YK:n jäsenvaltiot sopivat 17 maailmanlaajuisesta kestävän kehityksen tavoitteesta köyhyyden poistamiseksi, planeetan suojelemiseksi ja vaurauden takaamiseksi kaikille. Tämän henkilön työ edistää seuraavia kestävän kehityksen tavoitteita:
Kasvatust. maist., muu tai tuntematon opettajankoulutus, Opetus, oppiminen ja mediakasvatus, Tampereen yliopisto
1 elok. 2020 → 25 toukok. 2022
Myöntöpäivä: 25 toukok. 2022
Kasvatust. maist., muu tai tuntematon opettajankoulutus, Matematiikan perusopetus, Seoul National University of Education
1 maalisk. 2017 → 16 elok. 2019
Myöntöpäivä: 16 elok. 2019
Kasvatust. kand. (alempi), muu tai tuntematon opettajankoulutus, Peruskoulutus, Korean National University of Education
1 maalisk. 2004 → 22 helmik. 2008
Myöntöpäivä: 22 helmik. 2008
Tutkimustuotos: Katsausartikkeli › vertaisarvioitu
Tutkimustuotos: Diplomityö tai pro gradu -työ
Tutkimustuotos: Artikkeli › Scientific › vertaisarvioitu
Joutsenlahti, J. (Examiner)
Aktiviteetti: Väitöskirjatutkijan ohjaaja
Kim, E. (Jäsen), Joutsenlahti, J. (Puheenjohtaja) & Rättyä, K. (Puheenjohtaja)
Aktiviteetti: Konferenssin tai seminaarin tieteellisen tai ohjelmatoimikunnan jäsenyys