Ei valokuvaa Eunji Kim
20192023

Tutkimustuotoksia vuodessa

Henkilökohtainen profiili

Tutkimuskohteet

It is obvious that we, as humans, are beings who think, feel, create, and reflect on our daily lives related to mathematics. My main research focuses on supporting primary school teachers and students for their truly understandings of mathematical concepts and making own meaning by themselves using communication, such as thinking, talking, listening, or sharing their ideas. I want to contribute not only to teacher education but also to the development of mathematics learning methods based on communication in artificial intelligence.

Asiantuntemus YK:n kestävän kehityksen tavoitteista

Vuonna 2015 YK:n jäsenvaltiot sopivat 17 maailmanlaajuisesta kestävän kehityksen tavoitteesta köyhyyden poistamiseksi, planeetan suojelemiseksi ja vaurauden takaamiseksi kaikille. Tämän henkilön työ edistää seuraavia kestävän kehityksen tavoitteita:

  • SDG 4 – Laadukas koulutus

Koulutus / tieteellinen pätevyys

Kasvatust. maist., muu tai tuntematon opettajankoulutus, Opetus, oppiminen ja mediakasvatus, Tampereen yliopisto

1 elok. 202025 toukok. 2022

Myöntöpäivä: 25 toukok. 2022

Kasvatust. maist., muu tai tuntematon opettajankoulutus, Matematiikan perusopetus, Seoul National University of Education

1 maalisk. 201716 elok. 2019

Myöntöpäivä: 16 elok. 2019

Kasvatust. kand. (alempi), muu tai tuntematon opettajankoulutus, Peruskoulutus, Korean National University of Education

1 maalisk. 200422 helmik. 2008

Myöntöpäivä: 22 helmik. 2008

Tutkimusalat

  • L Education (General)

Sormenjälki

Sukella tutkimusaiheisiin, joissa Eunji Kim on aktiivinen. Nämä aihemerkinnät ovat peräisin tämän henkilön teoksista. Yhdessä ne muodostavat ainutlaatuisen sormenjäljen.
  • 1 Samanlaiset profiilit

Yhteistyöt ja huippututkimusalueet viimeisiltä viideltä vuodelta

Viimeisin maa-/aluetasolla toteutettu yhteistyö. Saat tarkempia lisätietoja pisteitä napauttamalla, tai