@article{4a71e10f74eb48dfb1b3923c19291be7,
title = "Games as Blends : Understanding Hybrid Games",
keywords = "Pervasiiviset pelit, Pervasive Games, augmented reality games, conceptual blending, conceptual metaphor, games, hybridisyys, hybridity, k{\"a}sitteellinen metafora, k{\"a}sitteellinen yhdistyminen, lis{\"a}tyn todellisuuden pelit, mixed reality games, pelit, tehostetun todellisuuden pelit, Pervasiiviset pelit, Pervasive Games, augmented reality games, conceptual blending, conceptual metaphor, games, hybridisyys, hybridity, k{\"a}sitteellinen metafora, k{\"a}sitteellinen yhdistyminen, lis{\"a}tyn todellisuuden pelit, mixed reality games, pelit, tehostetun todellisuuden pelit",
author = "Ville Kankainen and Jonne Arjoranta and Timo Nummenmaa",
year = "2019",
doi = "10.20385/1860-2037/14.2017.4",
language = "English",
volume = "16",
number = "4",
}