Higher education students' competence satisfaction in two different pedagogical approaches

Tutkimustuotos: KonferenssiartikkeliScientificvertaisarvioitu

22 Lataukset (Pure)
AlkuperäiskieliEnglanti
OtsikkoProceedings of the Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education collection
VuosikertaTWG14
Painos41
ISBN (elektroninen)979-12-2-102537-8
TilaJulkaistu - helmik. 2022
OKM-julkaisutyyppiA4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
TapahtumaCongress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME) - Bozen-Bolzano, Italia
Kesto: 2 helmik. 20225 helmik. 2022

Conference

ConferenceCongress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME)
Maa/AlueItalia
KaupunkiBozen-Bolzano
Ajanjakso2/02/225/02/22

Julkaisufoorumi-taso

  • Jufo-taso 0

Siteeraa tätä