Siirry päänavigointiin
Siirry hakuun
Siirry pääsisältöön
Tampereen yliopiston tutkimusportaali Etusivu
Tuki ja usein esitetyt kysymykset
English
Suomi
Etusivu
Profiilit
Tutkimustuotokset
Tutkimusyksiköt
Aktiviteetit
Tutkimusaineistot
Tutkimusinfrastruktuurit
Lehtileikkeet
Palkinnot
Haku asiantuntemuksen, nimen tai kytköksen perusteella
Kiskon sivukulumisen vaikutus kaluston suistumisriskiin
Tiia-Riikka Loponen
, Ida Sangi,
Heikki Luomala
Rakennustekniikka
Tutkimustuotos
:
Tutkimusraportti
Yleiskatsaus
Sormenjälki
Sormenjälki
Sukella tutkimusaiheisiin 'Kiskon sivukulumisen vaikutus kaluston suistumisriskiin'. Ne muodostavat yhdessä ainutlaatuisen sormenjäljen.
Järjestys:
Painoarvo
Aakkosjärjestyksessä
Keyphrases
Rolling Stock
100%
Rail Side Wear
100%
Derailment Risk
100%
Finland
38%
Rail Wear
30%
Rail Profile
30%
Wheelset
23%
Inconvenience
15%
Unstable Behavior
15%
Track Section
15%
Flange Contact
15%
Wheel Profile
15%
Side Wear
15%
Good Quality
7%
High Velocity
7%
Guiding Properties
7%
Profile Shape
7%
Rail Grinding
7%
Train Movement
7%
Lateral Force
7%
Derailment
7%
Wear Track
7%
Control Measurements
7%
Financial Benefits
7%
Railhead
7%
Straight Track
7%
Creep Force
7%
Train Passengers
7%
Track Gauge
7%
Train Derailment
7%
Wheel Flange
7%
Wheel-rail
7%
Curved Rail
7%
Engineering
Rolling Stock
100%
Derailments
100%
Flange Contact
40%
Simulation Result
20%
Rotational
20%
Grinding (Machining)
20%
Significant Change
20%
Lateral Force
20%
Straight Track
20%
Creep Force
20%