Siirry päänavigointiin Siirry hakuun Siirry pääsisältöön

Osakeyhtiön itsensä oleminen osakassopimuksen osapuolena ei ollut yhdenvertaisuusperiaatteen vastaista, vaikka yhtä osakkeenomistajaa ei oettu osakassopimuksen osapuoleksi.

    Tutkimustuotos: ArtikkeliTieteellinen

    AlkuperäiskieliSuomi
    JulkaisuEdilex
    TilaJulkaistu - 2015
    OKM-julkaisutyyppiB1 Kirjoitus tieteellisessä aikakausilehdessä

    Siteeraa tätä