Outlining the Concept of Customer Value Proposition as a Communication Tool

Julkaisun otsikon käännös: Outlining the Concept of Customer Value Proposition as a Communication Tool

Toni Mikkola, Olavi Uusitalo, Tommi Mahlamäki

    Tutkimustuotos: KonferenssiartikkeliScientificvertaisarvioitu

    Julkaisun otsikon käännösOutlining the Concept of Customer Value Proposition as a Communication Tool
    AlkuperäiskieliEnglanti
    OtsikkoThe 29th Annual IMP conference, August 30 - September 2, 2013, Atlanta, USA
    JulkaisupaikkaAtlanta, GA
    KustantajaIMP Group
    Sivut1-18
    Sivumäärä18
    TilaJulkaistu - 2013
    OKM-julkaisutyyppiA4 Artikkeli konferenssijulkaisussa

    Julkaisusarja

    NimiIndustrial Marketing and Purchasing Conference

    Julkaisufoorumi-taso

    • Ei tasoa

    Siteeraa tätä