Pupils’ Perceptions About Technology-enhanced Feedback: Do Emojis Guide Self-regulated Learning?

Sanna Oinas, Raisa Ahtiainen, Mari-Pauliina Vainikainen, Risto Hotulainen

Tutkimustuotos: ArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

4 Sitaatiot (Scopus)
16 Lataukset (Pure)
AlkuperäiskieliEnglanti
Sivut1037-1051
JulkaisuScandinavian Journal of Educational Research
Vuosikerta65
Numero6
Varhainen verkossa julkaisun päivämäärä20 heinäk. 2020
DOI - pysyväislinkit
TilaJulkaistu - 2021
OKM-julkaisutyyppiA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Tutkimusalat

  • Technology-enhanced feedback
  • emojis
  • emotions
  • self-regulated learning

Julkaisufoorumi-taso

  • Jufo-taso 2

Siteeraa tätä