Abstrakti
Kartoitetut aiheet:
1. Suomalaisten korkeakoulujen kansainvälinen yhteistyö digipedagogiikassa
2. Kansalliset korkeakoulupedagogiikan tukisivustot
3. Kansainväliset MOOC-alustat ja niiden käyttö suomalaisissa korkeakouluissa
Aineistona:
• kirjallisuuskatsaus (aiempi tieteellinen tutkimus sekä julkisesti avoimien verkkosivujen kartoitus)
• korkeakoulujen toimittamat vastaukset Digivisio2030-hankkeen työpaketti 4 ”Digipedaagogiikka” -
yhteyshenkilöiden kautta jaettuun kyselyyn, hteyshenkilötapaamisissa toteutetut työpajat (21.4.2022 ja
8.6.2022, joissa paikalla 35 korkeakoulujen yhteyshenkilöä ja/tai varahenkilöä) sekä
• kohdennetut haastattelut.
Toteutus 04 – 06 / 2022.
1. Suomalaisten korkeakoulujen kansainvälinen yhteistyö digipedagogiikassa
2. Kansalliset korkeakoulupedagogiikan tukisivustot
3. Kansainväliset MOOC-alustat ja niiden käyttö suomalaisissa korkeakouluissa
Aineistona:
• kirjallisuuskatsaus (aiempi tieteellinen tutkimus sekä julkisesti avoimien verkkosivujen kartoitus)
• korkeakoulujen toimittamat vastaukset Digivisio2030-hankkeen työpaketti 4 ”Digipedaagogiikka” -
yhteyshenkilöiden kautta jaettuun kyselyyn, hteyshenkilötapaamisissa toteutetut työpajat (21.4.2022 ja
8.6.2022, joissa paikalla 35 korkeakoulujen yhteyshenkilöä ja/tai varahenkilöä) sekä
• kohdennetut haastattelut.
Toteutus 04 – 06 / 2022.
Julkaisun otsikon käännös | International peer reviews of e-learning: preliminary study on international cooperation in e-learning |
---|---|
Alkuperäiskieli | Suomi |
Kustantaja | Digivisio 2030 -hanke |
Sivumäärä | 38 |
Tila | Julkaistu - 2022 |
OKM-julkaisutyyppi | D4 Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti taikka -selvitys |