Social Media Influencers Educating Consumers on Sustainable Fashion

Tutkimustuotos: KonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

AlkuperäiskieliEnglanti
OtsikkoProceedings of the 52nd Annual Conference of the Association for Consumer Research (ACR 2021)
ToimittajatTonya Williams Bradford, Anat Keinan, Matthew Thomson
JulkaisupaikkaDuluth, MN
KustantajaAssociation for Consumer Research
Sivut87-90
ISBN (painettu)978-0-915552-82-5
TilaJulkaistu - 2021
OKM-julkaisutyyppiA4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
TapahtumaAssociation for Consumer Research Conference - Seattle, Yhdysvallat
Kesto: 28 lokak. 202130 lokak. 2021

Julkaisusarja

NimiAdvances in Consumer Research
Vuosikerta49
ISSN (painettu)0098-9258

Conference

ConferenceAssociation for Consumer Research Conference
Maa/AlueYhdysvallat
KaupunkiSeattle
Ajanjakso28/10/2130/10/21

Julkaisufoorumi-taso

  • Jufo-taso 1

Siteeraa tätä