@book{8a15e50776cc468bb26a519caf47b543,
title = "Ten facts about content marketing",
keywords = "brandit, brands, commercialization, consumers, content production, humanity, ihmisyys, kaupallisuus, kuluttajat, k{\"a}ytett{\"a}vyys, metrics, metriikka, personointi, sis{\"a}lt{\"o}tuotanto, tailoring, usability, videos, videot, brandit, brands, commercialization, consumers, content production, humanity, ihmisyys, kaupallisuus, kuluttajat, k{\"a}ytett{\"a}vyys, metrics, metriikka, personointi, sis{\"a}lt{\"o}tuotanto, tailoring, usability, videos, videot",
author = "Hanna Reinikainen and Mari Ainasoja and Sanna Ryt{\"o}vuori and Niina Uusitalo and Elina Vulli and Matias Lievonen and Vilma Luoma-aho and Andra Aldea-L{\"o}pp{\"o}nen and Susanne Cederberg",
year = "2018",
language = "English",
isbn = "978-951-39-7464-0",
series = "Julkaisuja/Jyv{\"a}skyl{\"a}n yliopiston kauppakorkeakoulu",
publisher = "JYV{\"A}SKYL{\"A}N YLIOPISTO",
number = "210",
}