The Seller's Experience in Consumer-to-Consumer E-Commerce

Tutkimustuotos: KonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

196 Lataukset (Pure)
AlkuperäiskieliEnglanti
OtsikkoAdvances in National Brand and Private Label Marketing : Sixth International Conference
ToimittajatFrancisco J Martínez-López, Juan Carlos Gázquez-Abad, Anne Roggeveen
JulkaisupaikkaCham
KustantajaSpringer
Sivut145-153
ISBN (painettu)978-3-030-18911-2
DOI - pysyväislinkit
TilaJulkaistu - 2019
OKM-julkaisutyyppiA4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
TapahtumaInternational Conference on Advances in National Brand and Private Label Marketing -
Kesto: 1 tammik. 2019 → …

Julkaisusarja

NimiSpringer Proceedings in Business and Economics
ISSN (painettu)2198-7254

Conference

ConferenceInternational Conference on Advances in National Brand and Private Label Marketing
Ajanjakso1/01/19 → …

Tutkimusalat

  • asiakaskokemus
  • consumer-to-consumer (C2C)
  • customer experience
  • vertaisverkkokauppa

Julkaisufoorumi-taso

  • Jufo-taso 0

Siteeraa tätä