The Use and Perceived Importance of Marketing Communication Channels in Contemporary Industrial Markets

Julkaisun otsikon käännös: The Use and Perceived Importance of Marketing Communication Channels in Contemporary Industrial Markets

Toni Mikkola, Tommi Mahlamäki

    Tutkimustuotos: KonferenssiartikkeliScientificvertaisarvioitu

    Julkaisun otsikon käännösThe Use and Perceived Importance of Marketing Communication Channels in Contemporary Industrial Markets
    AlkuperäiskieliEnglanti
    OtsikkoProceedings of Anzmac 2012 - Australian and New Zealand Marketing Academy Conference, 3-5 December, 2012, Adelaide, Australia
    JulkaisupaikkaAdelaide, Australia
    KustantajaUniversity of South Australia
    Sivut7
    TilaJulkaistu - 2012
    OKM-julkaisutyyppiA4 Artikkeli konferenssijulkaisussa

    Julkaisusarja

    NimiAustralian and New Zealand Marketing Academy Conference
    ISSN (painettu)1447-3275

    Julkaisufoorumi-taso

    • Ei tasoa

    Siteeraa tätä