The use of a mix of 'online' and 'offline' channels in industrial marketing communications

Julkaisun otsikon käännös: The use of a mix of 'online' and 'offline' channels in industrial marketing communications

Toni Mikkola, Tommi Mahlamäki, Olavi Uusitalo

    Tutkimustuotos: KonferenssiartikkeliScientificvertaisarvioitu

    Julkaisun otsikon käännösThe use of a mix of 'online' and 'offline' channels in industrial marketing communications
    AlkuperäiskieliEnglanti
    Otsikko28th IMP Conference, 11-15 September 2012, Rome, Italy
    JulkaisupaikkaRome, Italy
    KustantajaIMP Group
    Sivut1-10
    Sivumäärä10
    TilaJulkaistu - 2012
    OKM-julkaisutyyppiA4 Artikkeli konferenssijulkaisussa

    Julkaisusarja

    NimiIndustrial Marketing and Purchasing Conference

    Julkaisufoorumi-taso

    • Ei tasoa

    Siteeraa tätä