Toimittaja-asiakassuhteet vaativat edelleen kehittämistä

    Tutkimustuotos: ArtikkeliAmmatillinen

    12 Lataukset (Pure)

    Abstrakti

    Tampereen teknillisen yliopiston Arvoa hankinnoista (ProcuValue) –
    projektissa tutkittiin kyselyn avulla yli kuudensadan toimittajayrityksen
    näkemyksiä omista kyvykkyyksistään ja suhteesta asiakkaaseensa.
    Toimittajien usko omiin kykyihin on vahvaa. Toimittaja-asiakassuhteissa
    on kuitenkin monia tekijöitä, joita parantamalla voidaan parantaa
    arvonluontikykyä. Esimerkiksi toimittajien osallistuminen asiakkaansa
    tuotekehitykseen on edelleen varsin vähäistä.
    AlkuperäiskieliSuomi
    Sivut24-27
    Sivumäärä4
    JulkaisuStoori
    Numero3
    TilaJulkaistu - lokak. 2017
    OKM-julkaisutyyppiD1 Artikkeli ammattilehdessä

    Siteeraa tätä