Abstrakti
Tampereen teknillisen yliopiston Arvoa hankinnoista (ProcuValue) –
projektissa tutkittiin kyselyn avulla yli kuudensadan toimittajayrityksen
näkemyksiä omista kyvykkyyksistään ja suhteesta asiakkaaseensa.
Toimittajien usko omiin kykyihin on vahvaa. Toimittaja-asiakassuhteissa
on kuitenkin monia tekijöitä, joita parantamalla voidaan parantaa
arvonluontikykyä. Esimerkiksi toimittajien osallistuminen asiakkaansa
tuotekehitykseen on edelleen varsin vähäistä.
projektissa tutkittiin kyselyn avulla yli kuudensadan toimittajayrityksen
näkemyksiä omista kyvykkyyksistään ja suhteesta asiakkaaseensa.
Toimittajien usko omiin kykyihin on vahvaa. Toimittaja-asiakassuhteissa
on kuitenkin monia tekijöitä, joita parantamalla voidaan parantaa
arvonluontikykyä. Esimerkiksi toimittajien osallistuminen asiakkaansa
tuotekehitykseen on edelleen varsin vähäistä.
Alkuperäiskieli | Suomi |
---|---|
Sivut | 24-27 |
Sivumäärä | 4 |
Julkaisu | Stoori |
Numero | 3 |
Tila | Julkaistu - lokak. 2017 |
OKM-julkaisutyyppi | D1 Artikkeli ammattilehdessä |